Darmowa wysyłka
Płacisz tylko za towar,koszt wysyłki pokrywamy my!
14 dni na zwrot
Nie trafiłeś z zakupem? Odeślij nam towar.!
Kupuj taniej!
Mamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Skup gier
Gry kurzą się na półcę? Odkupimy je od Ciebie!
Kultowa gra dla 3-16 graczy, od 12 lat, potocznie nazywana kalamburami. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Przebój imprez wśród znajomych i rodziny, świetna forma integracji a przede wszystkim doskonała rozrywka! Drużyny dążą do mety poprzez odgadywanie haseł, prezentowanych na trzy sposoby: graficznie, ustnie lub na migi. Z biegiem czasu drużyny zwierają szyki, a emocje wymykają się spod kontroli. Gra generuje mnóstwo śmiesznych sytuacji i odsłania nowe oblicza nawet najbliższych osób!
Activity jest grą, w której można a nawet trzeba wykazać się swoją kreatywnością. Hasła przedstawiane są osobom z drużyny na 3 sposoby: rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
Zasady gry są bardzo proste:
Activity jest grą, w której można a nawet trzeba wykazać się swoją kreatywnością. Hasła przedstawiane są osobom z drużyny na 3 sposoby: rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
- Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
- Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
- Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Zasady gry są bardzo proste:
- Gracz drużyny rozpoczynającej wybiera jedną z talii (3, 4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia je w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
- Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
- Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
- Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stoi pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole. -
- Wygrywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
- 440 kart ( na każdej 6 haseł )
- plansza
- klepsydra
- 4 pionki
- instrukcja
Activity Original Piatnik
PL0001
1-3 dni
Gra Planszowa
Piatnik
Rodzinna
89,90 zł
Brutto
Kultowa gra dla 3-16 graczy, od 12 lat, potocznie nazywana kalamburami. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Przebój imprez wśród znajomych i rodziny, świetna forma integracji a przede wszystkim doskonała rozrywka! Drużyny dążą do mety poprzez odgadywanie haseł, prezentowanych na trzy sposoby: graficznie, ustnie lub na migi. Z biegiem czasu drużyny zwierają szyki, a emocje wymykają się spod kontroli. Gra generuje mnóstwo śmiesznych sytuacji i odsłania nowe oblicza nawet najbliższych osób!
Activity jest grą, w której można a nawet trzeba wykazać się swoją kreatywnością. Hasła przedstawiane są osobom z drużyny na 3 sposoby: rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
Zasady gry są bardzo proste:
Activity jest grą, w której można a nawet trzeba wykazać się swoją kreatywnością. Hasła przedstawiane są osobom z drużyny na 3 sposoby: rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
- Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
- Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
- Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Zasady gry są bardzo proste:
- Gracz drużyny rozpoczynającej wybiera jedną z talii (3, 4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia je w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
- Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
- Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
- Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stoi pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole. -
- Wygrywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
- 440 kart ( na każdej 6 haseł )
- plansza
- klepsydra
- 4 pionki
- instrukcja