Zamówienia |
Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Znając dokładnie nazwę poszukiwanego produktu, możesz skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się w lewym górnym rogu.
Natomiast jeśli nie wiesz czego konkretnie szukasz, skorzystaj z listy poziomej określającej kategorię produktu, lub też z listy pionowej określającej status danego towaru.
|
Jak dokonać zakupu?
Po znalezieniu towaru, który Cię interesuje kliknij przycisk „do koszyka”.
Zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie należy wybrać ilość zamawianego towaru, sposób płatności oraz dostawy.
Po wyborze ilości, rodzaju dostawy oraz płatności, aby zrealizować zamówienie, kliknij przycisk "DO KASY". Ukaże Ci się ekran wyboru, gdzie możesz zdecydować, czy dokonać zakupu bez rejestracji, po zalogowaniu się na stworzone już wcześniej przez Ciebie konto, lub też utworzenie nowego.
Gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji, należy podać adres odbiorcy zamawianego towaru. Pola czerwone są obowiązkowe.
Po kliknięciu przycisku "DALEJ", zostaniesz przeniesiony do podsumowania zamówienia. Gdzie możesz ostatecznie sprawdzić podane przez Ciebie dane oraz dokonać ewentualnych zmian. Możesz wybrać także, czy chcesz otrzymać jako potwierdzenie zakupu, paragon lub fakturę. Nie zapomnij też zaakceptować regulaminu sklepu. Następnie kliknij przycisk "ZATWIERDŹ". Twoje zamówienie zostało złożone, a na twojego maila przyszła prośba o jego potwierdzenie.
|
Jak potwierdzić zamówienie?
Po złożeniu zamówienia zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres e-mail, wiadomość z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie
|
|
|
|
Jak odbywa się realizacja zamówienia?
Gdy zamówienie zostanie potwierdzone, przystępujemy do jego realizacji. Czas realizacji danego zamówienia jest uzależniony od dostępności towarów (widoczne w karcie towaru),
które Państwo wybrali oraz formy płatności. Przy wyborze płatności przelewem zwykłym, towar wysyłany jest automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przy wyborze płatności za pośrednictwem Platnosci.pl, zakupiony towar wysyłamy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji płatności od serwisu Platnosci.pl (zazwyczaj jest to kwestia maksymalnie kilku godzin). Gdy w zamówieniu jest kilka towarów, paczkę wysyłamy po skompletowaniu wszystkich towarów. Przy zamówieniach PRE-ORDER (przed premierą), towar wysyłany jest dniu premiery, lub kilka dni wcześniej. Nie odpowiadamy za zmianę daty premiery przez oficjalnego dystrybutora.
|
|
|
Płatności |
Jak mogę zapłacić za towar?
Masz do wyboru 3 formy płatności
- przelew zwykły na nasze konto bankowe
- przelew internetowy za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl
- gotówką przy odbiorze od kuriera lub pracownika Poczty (pobranie)
- gotówką w siedzibie firmy
|
|
|
Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Tak. Jesteśmy czynnymi podatnikami VAT i wystawiamy faktury na życzenie klienta. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć tą opcję w potwierdzeniu zamówienia. Standardowo zaznaczona jest opcja „Paragon”
|
Dostawa |
Jakie są dostępne formy przesyłki?
Klient może wybrać z dwóch dostępnych form dostawy towaru.
Mamy podpisaną umowę z Pocztą Polską
oraz firmą kurierską DPD
Wszystkie przesyłki pocztowe są priorytetowe.
|
Jaki jest czas dostawy?
Poczta Polska dostarcza paczki w przeciągu 1-3 dni. Natomiast firma kurierska w 96% dostarcza paczki następnego dnia roboczego.
|
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, można odebrać towar osobiście w siedzibie firmy:
66-004 Racula
ul. Bojka 6
Prosimy wcześniej o kontakt ze sklepem w celu potwierdzenia odbioru.
|
|
Czy jest możliwość sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera?
Zwykle nie jest to możliwe przed dokonaniem opłaty pobrania, gdyż kurier jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu skutecznego, potwierdzonego podpisem doręczenia. Odbiorca ma prawo zażądać od kuriera obecności przy rozpakowaniu przesyłki, a kurier ma obowiązek się do takiego żądania zastosować (pod warunkiem, że sprawdzenie odbędzie się bezzwłocznie po doręczeniu). Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy protokół niezgodności będący podstawą do ewentualnej reklamacji. Zalecamy każdorazowo sprawdzenie przesyłek w obecności kuriera!
|
Co mam zrobić, jeśli przesyłka byłaby uszkodzona, lub nosiła ślady ingerencji w zawartość?
Jeśli przesyłka dostarczona Państwu przez kuriera posiadałaby ślady otwierania lub wyraźnego uszkodzenia opakowania w sposób sugerujący możliwość uszkodzenia zawartości, prosimy o nie przyjmowanie przesyłki, a następnie niezwłoczne skontaktowanie się z naszym sklepem. Wszystkie przesyłki które opuszczają nasz sklep są bardzo solidnie zapakowane i dodatkowo oklejone naszą firmową taśmą pełniącą rolę plomby.
|
Jak zabezpieczacie przesyłki?
Nasz towar jest zapakowany w fasonowe pudełka przeznaczone na DVD lub odpowiednie kartony. Dodatkowo jest zaplombowany naszą firmową taśmą
|
Bezpieczeństwo |
Czy można wam zaufać?
Oczywiście. Możesz sprawdzić opinie o naszym sklepie, klientów którzy już dokonali u nas zakupów.
Następnie sam możesz wystawić nam opinie, pomagając kolejnym klientom. Jesteśmy także otwarci na krytykę i ciekawe sugestie.
|
Czy wasze towary są oryginalne?
Oczywiście. Wszystkie nasze towary są nowe, oryginalne, zafoliowane, od oficjalnych polskich i zagranicznych dystrybutorów.
|
|
|
|
Czy stosujecie jakiś sytem szyfrowania?
Zapewniamy poufność przekazywanych nam danych dzięki stosowaniu protokołu SSL. Protokół SSL to efektywne zabezpieczenie, pozwalające na zakodowanie przesyłanych pomiędzy klientem a sklepem danych. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przez osoby trzecie. Szyfrowaniem objęte są dane osobowe przekazywane nam podczas składania zamówienia oraz podczas zakładania konta w naszym sklepie
|